2010-01-07

Ale cuda... sami zobaczcie

Ciekawe linki z bardzo interesującymi pracami :)))

Sztuka z KAWĄ

Mr Raycliff ... facet robi niesamowite fotki...


No i cóż i wreszcie ostatni temat. Pewnie wszyscy już o tym wiedzą bo im troszkę obciążyłem skrzynkę pocztową mailami ale teraz jako oficjalna informacja:

TYDZIEŃ w FOTOGRAFII to nowy podcast który wspólnie z Semko Korozą opublikowaliśmy... o czym jest... zapraszam na stronę www.polishpodcast.com/twfpod. Podcascik nie jest zbyt krótki wiec polecam aby go sobie pobrać albo przez iTunes albo innych program i zgrać na iPoda, inny odtwarzacz MP3 albo na CD do auta i posłuchać w wolnej chwili. Jest na wesoło i mam nadzieje że z czasem się rozwinie tak aby słuchacze dodawali swoje komentarze i oceniali nasze prace. Chcemy też usłyszeć o waszych oczekiwaniach co do takiego programu, jaka powinna być tematyka i co omawiać.

Tymczasem proszę o pomoc w popularyzacji i jeżeli możecie wysłać link ze stroną www.polishpodcast.com/twfpod do wszystkich swoich znajomych będę bardzo wdzięczy...

No i kilka dodatkowych fotek z 6go stycznie, obrobionych wczorajszej nocy.... (niedługo zamienię się w jakiegoś nietoperza)



 
 


To tylko tyle na dzisiaj. Pozdrawiam
Michal

Wiec zima jest tez w UK...

Chyba wszystkich już niezelżenie zaatakowałem tym zdjęciami ale jak na blog przystało publikuję ponownie....


 
 
 
 
 

Wniosek mam jeden... Chester ładne jest... reszty nie obrobiłem jeszcze bo jest ich całkiem sporo...

PA

2010-01-04

pierwszy w 2010

Troszke nowych zdjec ...

Po pierwsze podsumowanie Świąt... eeeeeehhhh męczące :)))


Potem troszke sylwestrowej nocy... hahhaha



i na koniec spacerek w zimie po wzgorzach... Burwrdsley... :))))






A potem juz tylko kawiarenka i kawusia w podziemiach rzymskich budowli :)))



No i ju

Pierwszy skok spadochronowy w Tandemie - recenzja

Ciężko by coś dużo o tym napisać ... najlepiej obejrzeć jak się czuje człowiek po pierwszym skoku spadochronowym z 10'000 stóp taj 4 km ...