Piąty test na COVID19





Po pierwsze przyznam że słowo OZDROWIENIEC brzmi fatalnie. Tzn rozumiem jego etymologię, ale wydźwięk aż boli w uszach. Nie mniej jednak nim jestem.

Decyzja Sanepidu zapadła w sprawie mojego wyjścia z kwarantanny po izolacji, że muszę przejść kolejny test. Czyli dzisiaj został pobrany 5. Również jest informacja jak wygląda sprawa z rekomendacją Ministra Zdrowia a obowiązkiem prawnym.



Bądźmy odpowiedzialni i zostańmy w domach ! #ZOSTAŃWDOMU
Miałem przyjemność podzielić się swoją historią z jednym z polskich portali z wiadomościami link skrócony załączam: https://bit.ly/2VmhVVH
Ciekawy odzew po tym artykule. Wszystkim, którzy mi kibicują bardzo dziękuję a tym, którzy są przeciwni, również dziękuję za ich starania bo najwidoczniej nie wszystko co robię jest w ich ocenie dobre. Staram się ale cóż, nie "od razu Rzym zbudowano"
Sąsiedzi znów przybili nam z pomocą!
W skrócie o przebiegu samego #LOTdoDomu i nieszczęśliwym wypadku jakim jest zachorowanie na COVID19
Zaświadczenie lekarskie o możliwości zakończenia izolacji
Odpowiedź na pytanie o czułość testów, które postanowiłem zamówić i ich dokładność załączyłem w komentarzu do filmu: https://bit.ly/2XPO61d
Niezmiennie czekam na Państwa uwagi i komentarze. Proszę tylko bez wulgaryzmów ;)

Pozdrawiam i do kolejnego nagrania

Comments