Day 198 / Dzień 198

Jewellery on Display / Biżuteria Na wystawie


Last week at one of the polish malls in display window I have found this brand of hand jewellery.


I'm not a great fan of anything like that however I really enjoyed the way the merchandising has been made. I went to look for it in malls in Manchester but I couldn't find it. I just think the design is so nice that photographing it could be real pleasure

/

W zeszłym tygodniu w jednym z okien wystawowych jednego z Polskich centrów handlowych zauważyłem taka biżuterię.


Nie jestem wielkim fanem blyskotek ale wygląd tego produktu jest naprawdę śliczny. Poszedłem poszukać go w Manchesterze ale niestety nie znalazłem sklepu, który oferowany ten produkt. Zależało mi na fotografowaniu tego produktu jak ze projek i wykonanie są naprawdę niesamowite wiec robienie zdjęć byłoby prawdziwa przyjemnością


Comments