Dzień 186 / Day 186

Today's afternoon I've spend in Liverpool One, Food Court area, where, on the way, I've spotted this architectural mess... 


so I'll call it because I'm not an architect and it looks like a one to me :)
But!!! This form of structure and variety of shapes makes it look very appealing to me although I find it messy...
Anyway, looks good and interesting so I needed to grab this shoot and share here

/

Dzisiejsze popołudnie spędziłem w Liverpool One, w ciągu restauracji gdzie w drodze do nich zauważyłem ten architektoniczny bałagan...


tak postanowiłem do nazwać bo nie jestem architektem i to mi to właśnie ten projekt przypomina :)
ALE!!! Ta forma, struktura oraz mnogość kształtów tworzy bardzo interesujący obraz, który przemawia mimo iż uważam go za bardzo bałaganiarski...

Tak czy owak, wygląda dobrze i interesująco więc musiałem zrobić to zdjęci i podzielić nim się tutaj


Photography by Find Me Photographer / MnB Photographe


Comments