ABERYSWYTH - Spacer fotograficzny oraz warsztay

Pewne zmiany...

Miałem być w Aberyswyth 3 dni ale wyszło 7... no cóż nie będę narzekać bo zarówno towarzysko jak i fotograficznie uważam że się to opłaciło. Zarówno turniej siatkarski się udał jak i pogoda oraz widoki dopisały. Zajęliśmy ostatecznie 4 miejsce więc myślę że zupełnie nie najgorzej biorąc pod uwagę fakt że mieliśmy 6 zawodników na całe 2 dni rozgrywek.

Kilka dodatkowych dni poświęciłem na podróżowanie po okolicach i tak jak to Semko zwykł mi powiadać na to by robić zdjęcia nie trzeba podróżować daleko.. czasami wystarczy parę 'metrów' od własnego domu, większość zdjęć które zamieściłem udało mi się uchwycić nie oddalając się bardziej niż 3km od miejsca w którym mieszkałem... ale tak uczciwie mówiąc gdzie miałbym iść jak Aberyswyth nie ma więcej niż 3km rozpiętości :)))



Oto zdjęcia... część I i II.
http://bit.ly/9ndbGa
Pozostale zdjęcia to HDR i siatkówka, które opublikuję niebawem.

Póki co do usłyszenia :)

Comments